Něco málo z toho, co se během studia dozvíš Mediální komunikace si bere z každého odvětví to nejlepší
Témata, která během studia budeme probírat, by vydala na pár stránek. Níže jsme vypsali pár nejzajímavějších.
Marketing a reklama
- Marketingová a reklamní strategie
- Kvalitativní a kvantitativní uživatelský výzkum
- Cílové skupiny — komunikace a ovlivňování
- Účinná reklamní kampaň
- Brand management
- Psychologie prodeje
Projektové řízení
- Analýza rizika mediálního projektu
- Informační zdroje pro projekty
- Nejefektivnější využítí času a organizace projektu
Mediální komunikace
- Pravidla komunikace na sociálních sítích
- Fungování rádia a televize
- Příprava rozhlasové nebo televizní reportáže
- Pravidla mluvené komunikace
- Kreativní PR
- Krizová komunikace
- Nejúčinnější metody copywritingu
Aby toho nebylo málo, dozvíš se jak...
- sestavit brand a komunikaci na sociálních sítích a tvořit základnu fanoušků
- sestavit rozpočet na marketing a reklamu
- vytvořit cíle a strukturu reklamní kampaně
- tvořit marketingovou a reklamní strategii, zaměřenou na danou cílovku
- vybrat správnou skupinu respondentů
- dělat uživatelský výzkum pro reklamní a marketingové účely
- psát neprůstřelné texty pro jednotlivé typy médií od facebooku až po noviny
- vytvořit komunikační strategii a jak ji průběžně zdokonalovat
- vytvořit účinný reklamní text
- zjistit, co motivuje cílovou skupinu k nákupu
- rozpoznat a aplikovat jednotlivé publicistické styly
- vytvářet profesionální sazbu do tištěných médií formou vlastního časopisu
- dělat dokonalé reklamní fotografie
- natáčet profesionální video (na mobilu i kamerou) a jak na jeho postprodukci
- moderovat v rádiu a v televizi
- používat asertivní techniky v komunikaci
- správně zacházet s hlasem a artikulovat
- zvládnout trému při vystoupení
- skvěle komunikovat v cizím jazyce od rodilých mluvčích (angličtina)
- efektivně používat psychologii prodeje